اكواد خدمات شكرا من فودافون بالتفاصيل Vodafone

خدمات شكرا من فودافون بالتفاصيل الكاملة و طريقة استخدام كافة خدمات شكرا، حيث نقدم اكواد استخدام خدمة كلمني شكرا و سلفني شكرا بالاضافة الي خدمة عالنوتة شكرا و ادفعلي شكرا، ونقدم ايضا خدمة رنلي شكرا و وصلني شكرا و كافة خدمات شكرا بطريقة الاشتراك و الاستخدام لعملاء فودافون.

خدمة كلمني شكرا من فودافون

كل عميل في فودافون يمتلك رسالتين يوميا مجانا من خدمة كلمني شكرا ثم من ثالث مرة تكون الرسالة بـ 5 قروش.

لإستخدام خدمة كلمني شكرا من فودافون : عن طريق كود نجمة 505 نجمة رقم الموبايل شباك لتصل رسالة للرقم محتواها كلمني شكرا.

تكلفة الخدمة للشبكات الأخري 15 قرش و 10 قروش لأي رقم دولي، لو رصيدك خلص ممكن تسخدم كافة خدمات شكرا لحد 2 جنيه و لمعرفة رصيد خدمات شكرا المتاح لك عن طريق كود نجمة 60 نجمة 0 شباك ببلاش.

خدمة سلفني شكرا من فودافون

خدمة الاستلاف من فودافون متاحة لكافة عملاء فودافون الكارت بعد شهرين من الاشتراك او بعد استهلاك اكثر من 10 جنيه، الخدمة تقدم رصيد من 4 جنيه و حتي 32 جنيه حسب استهلاكك في فودافون، لو رصيدك اقل من 5 جنيه فودافون ممكن تحولك 3 جنيه رصيد و ممكن تستخدم الخدمة اكثر من مرة في نفس اليوم، ليك 4 مرات سلفني شكرا للإستلاف من فودافون لحد 12 جنيه ورا بعض، و لو كنت عميل فودافون منذ اكثر من سنه وكل ما تزود مكالماتك و استخدامك لانترنت فودافون هتوصل بالاستلاف الي 32 جنيه.

لاستخدام خدمة سلفني شكرا من فودافون : عن طريق كود نجمة 868 نجمة 3 شباك كل مرة تعمل الكود فودافون هتحولك 3 جنيه او عن طريق كود نجمة 3 شباك، عند الشحن يتم خصم 4 جنيه من رصيدك حيث ان تكلفة الخدمة 1 جنيه.

خدمة عالنوتة شكرا من فودافون

خدمة عالنوتة هتخليك تكمل مكالمتك لمدة 3 دقائق بـ 50 قرش يتم خصمها عند الشحن ويتم خصم قيمتها من قيمة خدمات شكرا المتاحة ليك حيث ان لكل خط 2 جنيه متاحة لإستخدامها في كافة خدمات شكرا، لمعرفة الاستهلاك لخدمات شكرا كلم نجمة 60 نجمة 0 شباك ببلاش.

خدمة ادفعلي شكرا من فودافون

خدمة ادفعلي شكرا هتخليك تكلم اي رقم فودافون علي حسابه لإستخدام الخدمة اطلب شباك ثم رقم الموبايل و هتسمع رسالة بتأكيد استخدام خدمة ادفعلي شكرا، كمان مستقبل المكالمة هيسمع رسالة تأكيديه لقبول او رفض دفع المكالمه علي حسابه.

تكلفة خدمة ادفعلي شكرا 5 قروش يتم خصمها من الرصيد عند الشحن.

خدمة رنلي شكرا من فودافون

مع خدمة رنلي شكرا حتي لو رصيدك خلص هتقدر ترن لأي رقم من غير رصيد ، فقط اطلب الرقم اللي عايز توصله و الرقم هيجيله منك رنه .

سعر الخدمة 10 قروش يتم خصمها عند الشحن.

خدمة وصلني شكرا من فودافون

خدمة وصلني شكرا هتعرفك لو في زحمة في طريقك في القاهرة يمكنك استخدام الخدمة عن طريق كود نجمة 6 شباك بـ 30 قرش ممكن تسأل عن حالة أي طريق عن طريق كود نجمة 6 شباك و اتبع التعليمات للاستعلام عن حالة طريق او اختيار اعرف الزحمة في طريقك بعد تحديد نقطة البداية و النهاية.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.